dijous, 17 d’abril de 2008

Area verda implica bicing?


Aquesta és l'equació que descriu la teoria del caos inventada per l'Ajuntament de Barcelona respecte el finançament i el funcionament del bicing. M'explico: "...El Bicing està finançat amb part dels ingressos de l'Àrea verda, les zones de regulació d'aparcament del centre de Barcelona, i els abonaments dels usuaris..."
Així doncs, el model és insostenible. Si, utòpicament, el bicing expulsés la gent dels cotxes, no hi hauria vehicles que necessitessin aparcar a la zona verda, de manera que no es recaptaria prou diners per finançar el funcionament del bicing. A més usuaris del bicing, major cost, alhora que menor recaptació. Resultat: INSOSTENIBLE.



?
=>






I ara llenço una proposta: ja hi ha el carril BUS-TAXI, el carril BUS-VAO,... per quan el carril BICING?

3 comentaris:

Kaiser ha dit...

Si creieu que el bicing és intrínsecament insostenible, envieu matins.si al 9999.

En canvi, si creieu que hem d'utilitzar més la zona verda per tenir millors bicings, envieu matins.no al 9999.

carme ha dit...

nono, no ho has entès, perquè cuirosament la zona verda es paga mentre NO es fa servir el cotxe! és a dir, si aparques el cotxe en una zona verda i agafes una bici bicing, mentre circules en bici pagues zona verda i així surten els comptes.

a veure, jo estic d'acord en regular dràsticament (quasi prohibir) l'ús del cotxe a barna, però el sistema de zones verdes i de pagar per tenir el cotxe quiet em sembla una collonada.

Casteller ha dit...

carme, aprovo el teu comentari! No m'ho havia mirat d'aquesta manera, però suposo que la idea és que no TINGUIS cotxe a Barcelona. A més, si el tens quiet davant de casa pagues una misèria, no?