dilluns, 12 de novembre del 2007

Aquesta temporada m'he pres 8 "Nestea"s

10 de juny, l'Arboç. Abans de l'actuació, amb retard, per cert, entro en una pastisseria ubicada a la plaça on s'han alçat grans castells al llarg de la història. M'he menjat un entrepà i em demano una CocaCola per remullar la boca. És un dia important, els Castellers de Lleida volem intentar el 3. El castell, en segona ronda, puja molt bé de mides, però resulta que un dels baixos ha patit un aixafament a les vèrtebres i fa que no pugui sostenir el pes. Més tard del que hagués estat idoni, desmuntem el castell, però malauradament cau, tot i això sense conseqüències greus. Ha estat mala sort, perquè el teníem molt ben lligat.
23 de juny, Reus. Arribem amb temps a l'actuació amb la qual cosa decidim anar a fer un cafè abans de començar. No m'apeteix un cafè sinó un Nestea. I doncs? El demano i me'l prenc. Descarreguem el 3d8 de manera pràcticament perfecta.
1 de juliol, Passeig de Sant Joan, Barcelona. Sortim de Lleida amb els pares tot estrenant el nou cotxe! Amb temps per esmorzar, demanem quelcom per beure en una cafeteria propera al Passeig. Altre cop, sense pensar en la importància de la decisió, em demano un Nestea. Amb una execució més tremoladissa que una setmana abans, descarreguem el segon 3d8!
14 de juliol, Plaça dels Àngels, Barcelona. L'actuació comença amb uns pilars de 4 de salutació a les Rambles, i tot seguit ens traslladem cap a l'emplaçament on haurem de fer els castells. No he pres res. Al cap d'una hora i mitja, els impresentables de la Regidoria de Ciutat Vella de Barcelona anuncien que s'han oblidat de demanar les ambulàncies. M'adono de l'efecte "Nestea" ja que fent una mirada endarrera m'adono que tan sols fem el 3d8 quan me l'he pres.
2 de setembre, Agramunt. Ja se sap que prèvia a l'actuació de la vila que ens va veure néixer, cal fer la tradicional cercavila. Tot i això, abans de començar-la, em dóna temps de demanar-me'n un. De cafè? No!! Heretges, no veieu que avui toca 3d8? I així és. El defensem aferrissadament, però el descarreguem.
16 de setembre, Colles de l'Eix, Lleida. Com que hi ha actuació a Paeria, em toca carregar les aigües al cotxe, dur-les fins a l'ajuntament i descarregar-les. Un cop fet això, com que no em dóna temps d'anar a l'assaig del castell de germanor, vaig a l'únic lloc obert proper a Paeria, la pastisseria de la Plaça Sant Joan. - Un Nestea, si us plau. Gola remullada, castell descarregat (a la segona, perquè el primer intent l'hem de desmuntar). Quatre de quatre!!
30 de setembre, Festes de Sant Miquel, Lleida. Per tal de no repetir, i amb més pressa que les altres vegades, em veig "obligat" a exigir al cambrer del Triumfo que em posi un Nestea. Home, és que no sap que és imprescindible per l'èxit de la diada? El tres es descarrega. OK.
30 de setembre, Festes de Sant Miquel, Lleida. No em demanareu que em prengui un altre Nestea per descarregar el 4d8, oi? Vaig pensar que el primer ja serviria. Però no! Només carregat. L'efecte s'havia diluït.
30 de setembre, Festes de Sant Miquel, Lleida. 2d8f, encara més diluït, dos intents desmuntats.
6 d'octubre, Tarragona. Hem arribat molt just de temps. De fet, hem arribat 10 minuts tard. Impossible aturar-se per fer un Nestea. Després de descarregar el 2d7, comento la història del te amb alguns castellers. No porto ni un duro. L'Òscar Pàmpols (gràcies, Òscar) treu una moneda de dos euros de la butxaca i em diu: ja pots córrer a buscar un bar! Veig el 5d8 dels Xiquets i corro carrer avall cap a la Plaça de la Font. Demano un Nestea que m'empasso en menys de 10 segons. Torno a la plaça tot just quan els Xics de Granollers munten el seu castell. Amb diversos canvis per la lesió de dos castellers, descarreguem igualment el 3d8!!
20 d'octubre, Tarragona. Sortim molt tard de Lleida perquè hem de passar a buscar una castellera. Fem molt tard. Ens estan esperant. Sona el mòbil, és un missatge del Rubén, el Cap de Colla: "Quan arribeu, entreu cap a la Plaça de la Font, hi ha un pàrquing. La Sònia té un Nestea per tu." Això implica, òbviament, que el descarreguem.
10 de novembre, Diada de la colla, Lleida. M'he reservat el Jamaica per la darrera actuació de la temporada. I així és, el demano, me'l prenc,... i, després d'un intent desmuntat, el descarreguem in extremis.
10 de novembre, Diada de la colla, Lleida. Aquest cop, però, no em deixo endur per la mandra ni el fred. Abans de tirar el 4d8, vaig al Kroxan a demanar-ne un altre. No en tenen, tan sols disposen de TrinaTe. Em cau la mirada cap als peus, i capcot, torno a la Paeria sense dir res a ningú. Però els astres ho han vist, i no ens deixen fer el 4!! L'hem de desmuntar dues vegades.
Conclusió: no sóc supersticiós!!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

BONÍSSIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Quin panxot de riure!
Per cert, els Nestea's són amb sucre o sense? De llimona? jejeje
Una abraçada company!
Urtxu

Anònim ha dit...

Molt bo!!!

Estic segur que la temporada vinent, anirem m�s enll� d'aquest 3d8. I no seria d'extranyar que a les fotos dels nostres millors castells hi aparegu�s de fons una pancarta de "Nestea patrocina els castellers de Lleida" col�locada a la paret lateral de la paeria.Felicitats per la part que et toca en la millor temporada dels CdL!
JosepT.

Anònim ha dit...

La propera temporada, junt amb l'aigua, es te que portar Nestea's. I tot arreglat.

ISABEL

Anònim ha dit...

TUUUT, TUUUUT!!!
Trucant des del telèfon dels al·ludits!! Je, je....

Quan faci falta en torno a pagar u altre i si convé una caixa!!!

Feia temps que no et visitava, però m'ha fet molta gràcia recordar l'efecte Nestea!!!

Oscar